ЗВІТ ЗА 2018 РІК

На вихідних було 4 роки нашій організації і ми б дуже раді приймати привітання, але якраз до дня народження підбили фінансові результати. Зовсім невтішні.

Оприлюднюємо звіт по надходженнях і витратах організації за 2018 рік. Робимо це вперше і тепер такий звіт буде робитися кожного року.

Ми взяли високий темп в 2018 році, стільки подій, мабуть, не було за увесь час нашого існування:

  • переїхали у нове просторе приміщення на Саперно-Слобідській (це стало можливим завдяки підтримці Pernod Ricard Ukraine)
  • відкрили 3 станції #SilpoRecycling спільно з Сільпо
  • організували другий забіг NoWasteRace
  • спільну з гуртом ONUKA організували акцію #ECOSTRUM
  • отримали грант від Фундації Кока-Кола на реалізацію трьох великих проектів, про які ми вам напишемо згодом (проект у Верховині).
  • провели більше 100 лекцій про сортування у школах, на подіях і в коворкінгах.
  • дали більше 80 коментарів про сортування телебаченню та ЗМІ
  • роздали безкоштовно близько 1000 контейнерів для сортування школам, вузам і тематичним фестивалям.
  • відкрили соціальну крамницю з NO WASTE та ZERO WASTE товарами на станції та на сайті – за час її роботи люди придбали більше 2000 некульків, шоперів, металевих пляшок – лише протягом 1 року це убереже мінімум 730 000 поліетиленових кульків від потрапляння на звалища.
  • Євгенія Аратовська, засновниця України Без Сміття, стала спікером TEDxKyiv2019 і почесним послом ПРООН в Україні.

 І головне:

  • Зібрали цінні вторинні ресурси і передали на переробку: 96 тонн паперу, 108 тонн скла, 48 тонн різних пластиків, до 10 тонн металевої тари.
    Одягу  і взуття – більше 10 тонн, більше 3 тонн батарейок.
  • Знайшли екологічний спосіб спалювання пластиків, які не підлягають переробці, щоб це сміття не потрапило на полігон.
    Про спалювання розповідали ось тут: http://bit.ly/2Snt0pE

  • Наша команда суттєво зросла з 10-ти до 30-ти людей – тепер ми не тільки рок-банда – ми майже оркестр. Це волонтери, шкільні лектори, маленька стратегічна команда і працівники станції.

Це звучить дуже надихаюче і позитивно, але насправді те, що ми вижили, не закрились і продовжуємо працювати коштує надзусиль всім учасникам команди і протягом більше ніж півроку проект щодня балансує на грані закриття. Щоб втриматись, ми:

  • закрили станцію на Михайла Максимовича.
  • прийняли рішення зупинити проект мобільної станції сортування #МайстерДобрихСправ, щоб сконцентрувати зусилля на більш ефективному форматі громадських станцій. Детально писали про це ось тут: http://bit.ly/2TOyHcw
  • зупинили сервіс «Зелений офіс», бо обслуговування станцій забирає у єдиної автівки увесь її робочий час.
  • реформували роботу станції — нам довелось скоротити кількість працівників, а частину перевести на неповний робочий день.

    В цьому також полягає відповідь на питання, чому не можна до нас просто привезти вторсировину/сміття і покласти в бак біля воріт, коли ви запізнились/не побачили, що станція закрита. Наполягаючи на тому, щоб «просто залишити» нам пакети, ви тим самим просите наших працівників попрацювати за вас безкоштовно: ми не можемо оплачувати людям роботу понаднормово, а саме так і відбувається у цьому випадку.  Тож нагадуємо, перед тим, як їхати до нас, будь ласка, перевірте розклад роботи станції, це займе у вас усього 2 хвилини.

Далі результати в цифрах

Особливо просимо уважно ознайомитись тих, хто вважає, що ми заробляємо купу грошей з вторсировини (спойлер: ні). Виручка за місяць не здатна покрити навіть оренду станції, не говорячи про зарплату людей, логістику, обслуговування машини тощо. Отже:

За рік ми залучили 3 117 378 грн, з яких:

169 800 грн (в середньому 14 150 грн/місяць)  — добровільні внески від фізичних осіб.

1 110 460 грн (або в середньому 92 538 грн/місяць) —  підтримка компаній на роботу станцій, освітні проекти, ремонт.

499 498 грн (в середньому 41 625 грн/місяць) — лекції, консультаційні послуги, еко-адаптація офісів.

719 506,70 грн — продаж еко товарів (в середньому 59 959 грн/місяць).

396 354 грн — продаж вторсировини протягом року (33 029 грн на місяць).

Як бачите, це найменш прибуткова стаття доходу.

 

А тепер для порівняння цифри витрат:

За рік проект зазнав витрат на 4 165 212 грн , з яких:

545 505 грн — оренда приміщень

1 487 737 грн — заробітні плати та податки

31 437 грн — витрати на пальне на техобслуговування машини

559 186 грн (46 599 грн/місяць) — закупівля обладнання та господарчих товарів, необхідних для роботи станцій та співробітників, товарів для магазину, друкованої продукції для розповсюдження тощо. В ці витрати включена закупівля екструдера, шредера для пластику і термостола для ресайклінг майстерні.

283 588 грн (23 632 грн/місяць) — в таку суму нам обійшлись додаткові послуги та інші адміністративні витрати (переважно на організацію забігів, подій, ведення бухгалтерії, поточні ремонтні роботи, хостинг, домени, інтернет послуги, послуги з реєстрації торгової марки, електроенергія тощо).

Повний фінансовий звіт за 2018 рік ви можете переглянути за посиланням.

 

Швидке зростання кількості відвідувачів на #SilpoRecycling зробило збитковим і цей проект також, адже логістичні витрати на обслуговування зростають кожного дня і ми отримуємо парадоксальну ситуацію: чим більше людей відвідують станції, тим дорожче нам обходиться їхнє обслуговування.

Єдиний наш склад на 300 квадратних метрів переповнений, починаючи з початку грудня. Склалася ситуація, коли місця для нових мішків із вторсировиною не було взагалі. Людей, які б могли досортовувати катастрофічно не вистачало, і винаймати п’ятитонну вантажну автівку коштувало надто дорого. Дякуємо компанії ГРІНКО, яка прийшла нам на допомогу і почала, по мірі можливості, надавати свій вантажний автомобіль для перевезення вторсировини на свій склад для подальшого досортування, пресування, накопичення в достатніх об’ємах для продажу. Вони забирають сировину безкоштовно, але ми принаймні не витрачаємо ресурси на логістику та додаткових співробітників, що коштувало би нам набагато дорожче.

 

Як ми протрималися так довго?

Відповідь проста: маємо багато боргів. Борг за оренду станції; не розрахувалися з постачальниками за більшість товарів (тому нові надходження в крамничку постійно під питанням), є борги за надані послуги.

Наразі ми маємо стабільний мінус, який продовжує зростати. Не має впевненості чи вистачить коштів виплатити заробітні плати та податки у цьому та в наступних місяцях. В будь якому разі, ми продовжимо докладати зусиль, щоб культура сортування і відповідального споживання ставала трендом і модою для всіх поколінь українців і формувала соціальний запит суспільства, який стане рушієм для змін на законодавчому рівні.

Але. Ми не маємо змоги утримувати такі масштаби. Якщо за найближчі півтора місяці нам не вдасться залучити регулярне фінансування для покриття мінусу, ми будемо змушені закрити частину проектів. Робити це не маємо бажання, адже кожна станція стримує потік сміття на звалища мінімум 5 — 15 тонн щомісяця. Буде неймовірно складно прощатися з якоюсь із них.

 

Щоб цього не сталося, ми потребуємо термінової допомоги від всіх та кожного небайдужого. Нам не можна зупинятися.

ТОМУ.

Започатковуємо масштабний краудфандинг

Наша ціль — залучити 150 тис грн через регулярні щомісячні внески, щоб рухатися далі.

У нас у підписниках сторінки 40 000 людей. Якщо кожен налаштує регулярний внесок у 4 грн (!!!)  — ми закриємо це питання вже сьогодні. 10 грн від людини дасть нам можливість рухатися ще швидше і знаходити можливості для відкриття і обслуговування нових станцій.

Ми знаємо, що більшість людей навіть не побачить цей пост, але якщо ви поширите його на своїй сторінці і розкажете пару речень про те, чим ми займаємось – наші шанси зростуть в рази.

 

Очі бояться – руки роблять. Ми повертаємось до роботи і закликаємо вас активно рятувати нашу сортувальну рок-банду!

 

Як налаштувати регулярний платіж

Найпростіше це зробити за допомогою нашого чат-бота, який працює в месенджері:
1. Перейдіть за посиланням: https://m.me/NowasteUkraine/ 
2. Напишіть слово «допомогти».

Далі наш бот проведе вас покроково і допоможе налаштувати платіж. Працює з усіма картами VISA i MasterCard.

Також ви можете налаштувати регулярний платіж у Приват 24:

  1. Зайдіть в меню приват24.
  2. Оберіть меню «Усі послуги» — «Регулярні платежі(Календар)»
  3. В полі «Створити новий регулярний платіж» почніть вводити  «Україна без сміття»
  4. У випадаючому меню оберіть «Україна без сміття»
  5. Вкажіть призначення«Благодійний внесок»
  6. Налаштуйте платіж: оберіть карту, з якої буде відбуватись списання, оберіть дату списання та суму, комфортну для вас. Натисніть кнопку «Додати в календар платежів»

Детльну покрокову інструкцію як налаштувати платіж ви можете переглянути тут.

Підтримати станцію одноразово можна тут.

Банківські реквізити ГО «Україна без сміття», неприбуткова організація :

ЄДРПОУ 40218263
р\р 26007052758535
в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
МФО 300711

11 ответы
    • Юлія
      Юлія says:

      В монобанку також можна оплачувати по реквізитам. Інші платежі-Платіж по Україні-вводите дані-оплачуємо.

      Ответить
  1. Ева
    Ева says:

    За можливості поставте на станціях бокси для збору коштів — це допоможе залучити до внесків більше людей)

    Ответить
    • Admin
      Admin says:

      Доброго дня! Так,можна.
      Нижче наведена інструкція з сайту Портмоне.

      Что нужно для активации автоплатежа?
      Чтобы активировать данную функцию, необходимо:
      Зарегистрироваться в системе Portmone.com либо войти в личный кабинет;
      Создать шаблон пополнения мобильного или оплаты счета за те или иные услуги;
      Перейти в раздел «Автоматическая оплата» и выбрать шаблон в строке «Шаблоны» для которого вы хотите настроить автоплатеж;
      Задать параметры автоматического платежа (тип автоплатежа, сумму оплаты, дату начала оплат и т.д.);
      Указать реквизиты платежной карты (CVV2 код, срок действия и номер) либо выбрать добавленную ранее карту и ввести CVV2 код;
      Нажать на кнопку «Сохранить».

      Ответить

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *