ВАЖЛИВІ ЗМІНИ У ПРАВИЛАХ РОБОТИ СТАНЦІЇ

Вперше за рік нам довелось тимчасово закрити всі станції.

Це трапилося тиждень тому, поки вся команда нашого проекту готувала у Верховині найбільше прибирання стихійних звалищ в Карпатах Zero Waste Толока у Верховині. Координатор станцій у Києві зателефонував нам і порадив зачинитися на період свят. Станції буквально “засипало” вторсировиною, яку принесли кияни перед святами і під час свят, її знову стало значно більше і ми не встигаємо її не те що пресувати, а просто розвантажувати і складати. Така ситуація є прогнозованою, бо про наше існування дізнається все більше і більше людей. І нам би радіти. Але.

Сьогодні ми змушені заявити, що не можемо впоратись із тими об’ємами, які у нас є зараз, не змінюючи підхід. Ми почали буквально “вигрібати” роздільний збір за мільйонне місто, яке не надає нам ніякої допомоги: ми самостійно виплачуємо зарплати і податки, зі своєї кишені орендуємо приміщення станції і складу, проводимо ремонтні роботи, оплачуємо бензин, страхуємо і ремонтуємо машину, наймаємо додаткові машини для вивезення, закуповуємо щомісяця сотні мішків і біг-бегів.

Щоб знову відкрити велику станцію на Саперці, нам довелось наймати додаткові вантажівки для вивезення накопиченої вторсировини, бо один наш Renault MASTER не може впоратись із цим завданням, при цьому він постійно завантажений роботою.
Навіть після відкриття за декілька днів вона знову була заповнена. Отже ми мусимо переходити на наступний етап і зростати.

В нас були певні надії на партнера, але наш партнер, компанія Грінко Україна, на жаль, не в змозі допомогати з транспортом на регулярній основі, бо має схожі проблеми.

Тому зараз у нас є декілька нововведень, які допоможуть нам навести порядок на станції і залучити додаткові обігові кошти на оренду вантажного 10-тонного автомобіля:

👉Ми перестаємо приймати шуршики на переробку, бо не в змозі накопичувати цю вторсировину, для неї просто немає місця, на відміну від інших позицій, які ми відвантажуємо регулярно. Протягом всого часу, що ми приймали шуршики, нам так і не вдалось знайти для них покупця.
Ще одна причина для припинення — це наявність помилок при сортуванні шуршиків: до 30% вмісту контейнерів — це інші пластики, комбіновані і непридатні до переробки і ми не в змозі самостійно пересортувати таку велику кількість пакетів.
Відтепер шуршики ви можете здати на спалювання.

👉 Вартість пакета на спалювання тепер буде становити за пакет до 30л — 50 грн, пакет до 120л — 100грн. Пакети оцінюють співробітники станції.

👉Вірогідно, час від часу нам доведеться зачиняти станцію, щоб досортувати і розвантажити її. Просимо поставитись до цього з розумінням і перевіряти розклад роботи станції перед поїздкою до нас — це зекономить час і енергію і вам і нам.

👉Вартість послуги “досортую” тепер становить за пакет до 30л — 100грн, пакет до 120л — 200грн. Пакети оцінюють співробітники станції.

👉Просимо приїжджати на станцію не пізніше, ніж за півгодини до закриття: о 19:30 в будні дні і 15:30 у вихідні. Після цього часу автоматично вмикається послуга “досортую” і ви сплачуєте за ваші пакети.
Ми розуміємо, що це викличе додаткові запитання і поспішаємо відповісти на них відразу: ми не можемо надавати вам той сервіс, який ви очікуєте, маючи наші ресурси. Щодня до нас приїжджають машини, заповнені вторсировиною, за 5 хвилин до закриття або за 10 хвилин після і наші консультанти витрачають свій власний час для того, щоб допомогти досортувати вторсировину усіх, хто не зміг розрахувати час і приїхати вчасно. Консультанти перепрацьовують постійно, втомлюються, вигорають і звільняються. Знаходити нових стає все складніше, станції працюють повільніше, незадоволених людей більшає.
З нашого досвіду, навіть досвідченим відвідувачам потрібно мінімум півгодини, щоб досортувати на місці свою вторсировину, адже пакетів завжди багато. Тому ми прийняли таке рішення.

Дуже просимо поставитись із повагою і розумінням до наших нововведень. Ми розраховуємо на вашу свідомість — бо якщо станції зачиняться, від цього програють всі.

Також нас можна підтримати регулярним внеском і цим допомогти нам налагодити роботу краще, найняти більше людей, мати кошти на оренду великого вантажного автомобіля.

Налаштуйте щомісячний регулярний платіж: завдяки ним ми маємо можливість планувати свої витрати і вирішувати непередбачувані ситуації.

Найлегше налаштувати за допомогою чат-бота.

Реквізити для переказу:
ЄДРПОУ 40218263,
р\р 26007052758535,
МФО 300711

0 ответы

Ответить

Хотите присоединиться к обсуждению?
Не стесняйтесь вносить свой вклад!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *