Перше сортування сміття з Кураж Базар!

IMG_6183

Рятувати цінну вторсировину від звалищ — це одна з наших цілей. Тому ми вирішили попрацювати з міськими фестивалями, щоб з’ясувати — скільки вторсировини утворюють 5 тис+ гостей таких заходів. І наскільки люди готові взагалі до сортування.

fullsizeoutput_18a9

Першим експериментом став весняний Кураж Базар, який проходить на Платформі(м. Київ). Ми невипадково  познайомилися з Альоною Гудковою, засновницею Куражу, на «Підприємницькому таланті — 2017″(були запрошені у якості жюрі організатором конкурсу — Amway Україна) і домовилися спробувати, щоб додати заходу ще більше доброї карми.

IMG_7622

Було вирішено встановити на території Платформи 3 майданчика для сортування сміття — на упаковку(пластик+метал+Tetra Pak ), скло, папір та залишкове сміття.

IMG_6182

Для того, щоб гості могли відрізнити контейнери один від одного і зрозуміти іх призначення ми нанесли на них спеціальні наклейки. До речі, їх можна завантажити в нашому Dropbox — наклейки на контейнери.

IMG_6167

Привернути увагу гостей до сортування ми вирішили за допомогою листівок, вобблерів у фуд зоні та дитячій зоні. Для волонтерів забрендували яскраві жовті бейсболки. До речі, серед наших волонтерів — директор з розвитку бізнесу, помічник Іванни Клімпуш-Цинцадзе, чарівні дівчатка з активною громадською позицією.

fullsizeoutput_18aa

На початку першого дня були цікавості і несподіванки. Наприклад, хтось вночі викинув скляну пляшку не в той контейнер. Хто пив Bacardi, ще й не допив майже половину? Зізнавайтеся!  🙂 Ми все відсортували за вас. Будьте уважні наступного разу.

IMG_6188

Несподіванка №2. Мало упаковки. Але багато одноразового посуду! Який, нажаль, не переробляється.

IMG_7590

Деякі люди були вражені відкриттям, що брудний посуд не має сенсу сортувати. Так, нажаль. Брудний одноразовий посуд не переробляється, навіть чистий ніхто не хоче переробляти, хіба що його буде декілька тонн у вигляді браку чи відходів підприємства. Цінується тільки чиста вторсировина. За умов фесту все це не можна помити, звісно.

IMG_7583

Приємна несподіванка №3!

Ми помітили дівчаток, які пропонували біорозкладні паперові горнятка для кави.

17571875_1853260801591954_1963449269_o

Білого кольору — біорозкладні, з Тайваню. Коштують 2 грн штучка.

Коричневі коштують 1,5 грн штучка- тобто різниця невелика, а користь використання саме біорозкладних горняток величезна. Беріть на увагу, шановні кофемани та концептуальні кавові заклади.

17500447_1853260854925282_1640329941_o

Несподіванка №3.

Нас впізнають, нами захоплюються. Лідери думок, IT girls, celebrities і навіть іноземці підходять, роздивляються, роблять фоточки у Instagram. І таким чином поширюють культуру сортування у маси.

Наприклад Тата Кеплер одразу зацікавилася співпрацею з Barman Dictat!

Знімок екрана 2017-03-31 о 3.03.20 пп

Протягом першого дня стало зрозуміло, що упаковки не буде — скляної та паперової так точно. Тому ми вирішили їх прибрати.

IMG_7607

Несподіванка №4.

Люди не бачать наліпок на фронтальній поверхні, не бачать різниці між контейнерами і механічно викидають сміття у контейнери.

IMG_7627

Тому ми вирішили не заважати гостям насолоджуватися життям і передивитися свою тактику на наступний захід. Стратегія вже є. На наступний Кураж будемо готові до всіх несподіванок  🙂

А ще доведеться провести перемовини з орендарями фудзони і донести їм нашу думку про посуд та упаковку. Звичайно, що будемо працювати і шукати більш сталі варіанти пакування з тими, хто прислухається. З часом, сподіваємося, відповідальних кухарів стане більше.

IMG_7586

Ми вдячні за вражаючий досвід чарівній команді Кураж Базар!!! До речі, вам не здається що дівочі банди у більшості роблять круті соціальні проекти?

Контейнери нам були надані нашими друзями і стратегичним партнером, який також розділяє цінності сортування сміття — компанією Carlsberg Україна.

Допомогу у створенні різнокольорових наклейок, листівок, воблерів, брендуванні кепок для волонтерів нам надали у 100% обсязі рекламна агенція Provid. Ми вдячні агенції і особисто Олені Гук за щиру готовність створювати стильну айдентику для нас. До речі, наше знайомство з Оленою відбулося на лекції про те як заробити ОСББ на сортуванні сміття, де Олена була слухачем. Рекламна агенція Provid тепер ще й сортує сміття разом з нами.

Сортуймо далі! Нас чекає ще більше вражаючої інформації  🙂

 

 

0 ответы

Ответить

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *